niedziela, 17 maja 2015

Wywiad z naszym trenerem Damianem Zdolskim


Pytający: Witam panie Damianie.
 
Odpowiadający: Witam.
 
Pytający: Czy mógłbym zadać Panu kilka pytań?

Odpowiadający: Oczywiście.
 
Pytający: Dobrze więc pierwsze pytanie : jak zaczęła się Pańska przygoda ze sportem?
 
Odpowiadający: Tak naprawdę sportem i piłką nożną zacząłem się interesować dopiero w wieku 13 lat gdy mój starszy brat trenując w Drzewiarzu wziął mnie na trening. Od tamtej pory nie opuściłem żadnego treningu.
 
Pytający: Jaki był pierwszy klub w którym Pan grał?
 
Odpowiadający: Moim pierwszym klubem był LKS Drzewiarz Jasienica.
 
Pytający: Jaka była Pańska pierwsza pozycja, czy się zmieniła?
 
Odpowiadający: Zaczynałem jako napastnik, ponieważ uwielbiałem strzelać bramki, potem byłem skrzydłowym, a teraz gram na boku obrony.
 
Pytający: Jakie było Pańskie największe marzenie, kiedy był Pan małym chłopcem?
 
Odpowiadający: Moim największym marzeniem było osiągnąć w piłce jak najwięcej i grać w Manchesterze United.
 
Pytający: Jaki był Pański największy sukces?
 
Odpowiadający: Moim największym sukcesem osiągniętym w piłce nożnej było granie na Mistrzostwach Europy U-16 w Anglii w 2001 roku, mam nadzieje że sukcesy jeszcze przede mną tym razem w roli trenera.
Pytający: Czy był przełomowy moment w Pańskiej karierze?
 
Odpowiadający: Tak, w wieku 16 lat miałem okazje zostać i grać w klubie włoskim Vicenza, jednak ze względu na szkołę i naukę wyjazd nie był możliwy.
 
Pytający: Jaki klub jest Pana ulubionym, od jak dawna i z jakiego powodu?
 
Odpowiadający: Odkąd gram w piłkę moim ulubionym klubem jest Manchester United, podobała mi się styl i gra drużyny Sir Alexa Fergusona.
 
Pytający: Jak nazywa się Pański ulubiony piłkarz? Czy to na nim wzorował się Pan jako młody zawodnik?
 
Odpowiadający: Mój ulubiony piłkarz to David Beckham, w tamtych latach bardzo popularny perfekcjonista w każdym calu.
 
Pytający: W jakim klubie gra Pan obecnie?
 
Odpowiadający: Obecnie gram w klubie BKS „STAL” Bielsko-Biała.
 
Pytający: Czy ma Pan już jakieś plany na przyszłość?
 
Odpowiadający: Na dzień dzisiejszy chciałbym zająć się szkoleniem młodych piłkarzy i zarazić ich miłością do piłki nożnej. W przyszłości moim największym sukcesem będzie gdy któryś z moich wychowanków osiągnie sukces na arenie Ekstraklasowej i nie tylko.
 
Pytający: Dziękuję bardzo za wywiad.
 
Odpowiadający: Ja również.
 
Autor wywiadu: Tomasz Krężelok 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz